středa 27. května 2009

Máj depky čas

Je to všeobecná a ověřená pravda, že od května člověk nemůže čekat nic dobrýho.Moje babička vždycky tvrdila, že květen je těžkej měsíc.Teda ona to prej tvrdí od tý doby, co si její vlastní maminka, čili jako moje prababička takzvaně sahla na život a to bylo taky v květnu.Moje maminka má pro změnu alergii na rozkvetlý kaštany a na slunečný počasí, kdy všechno voní.No a já jsem na tom teď tak, že mě štve i to, že je nebe modrý a že zpívaj ptáci.
V divadle jsme odtroubili poslední představení Alpského krále a to mě mrzí, protože jsem tam měla dvě role.Teda v Praze.Snad si ještě zahrafeme na Mělníku a na tom zámku, kde se natáčel třetí díl Básníků.Jelikož máme schopného a pedantského logístika,který to přislíbil zařídit, tak to možná i vyjde.NO nicméně končíme proto, že dvěma lidem už se nechce hrát a že jsou v našem divadle smutní.Dneska náš pan režisér přinese novou hru a já tam dneska nebudu, jelikož se učim na modul.Má to být v každém případě antická politická satira a na to se těším, protože s tím nemám zkušenost.Do konce sezóny se budou teda hrát už jenom Husaři, kteří jsou mezi herci oblíbenější.Ono je to dobře do té míry, že se můžu učit.Jenže divadlo mám tak trochu jako odměnu za strádání a když neni odměna tak moc nefunguju.
O květnové podkapitole muži se raděj nebudu rozepisovat obšírněji.Jak mi kdysi pravil -( no kdysi, bylo to na oslavě pana Černického) -Radek, funguje stále teorie kolotoče.Ten, kdo tě chce, ti kouká na záda a ty se na něj ani neotočíš, protože upřeně koukáš na záda někomu, kdo nechce tebe.Takže na tomto řetězáku poletíme dál a budeme se snažit se odstrčit od jednoho a dolétnout k druhému..ten mě od sebe odstrčí a tak to půjde dokola a dokola.Když jsem plula sama, měla jsem aspoň rozhled..

Žádné komentáře: