pondělí 8. června 2009

Vrkoč a pouť


Jela jsem po dlouhé době a domů a na Mělníku se zase děly věci.Divadelní spoluhráčům jsem nevědomky před měsícem nalhala, že letos se Mělnický Vrkoč nekoná.Ó jaké bylo moje překvapení, když mi přišla esemes jestli se jdu podivat na Vrkoč...no tak jsem šla na chvilku v sobotu abych neurazila, že...ne teda na přehlídku ale posléze do kulturáku.Já jsem na folklór nikdy nebyla, ale jak stárnu a moudřim, začínám vidět věci kolem sebe občas míň kriticky a hlavně si díky medicíně užívám všechno mimo učení.


Báječnou čtyřdenní dovolenou mi hatilo pomyšlení na dnešní zkoušku z fyziky, ale jak vidno, ono je asi občas ku prospěchu věci si nakrájet dobrý sýr, otevřít dobré víno, po sousedsku pokrafat s polovinou Chloumku na svatotrojický pouti, vidět se s přáteli a do toho se něco poučit, no a ono se to dalo dohromady a chlíveček v indexu je zaplněn.Juchú.

A hlavní včerejší věc byla ta, že v chloumecké hospodě u Podařila se představilo slavné hradecké divadlo Drak, které předvedlo Komediantské báchorky aneb jak se kdy o draku zpívávalo v režii mělničáka Filipa Humla.Divadlo to bylo pro děti, nejvíc v tranzu z toho byla Tereza Hůlková dvacetiletá.Dlouho jsem zas neviděla profi divadlo a na půdě naší hospody mě to dohnalo skoro k slzám, jak byli strašně dobrý a z toho, jak je někdo tak úžasně tvůrčí a produktivní.

Žádné komentáře: