neděle 6. ledna 2008

Nepodařený výlet ku Praze

V pátek jsem vyrazila ku Praze.Nechtělo se mi tam vůbec, ale měla jsem vyrichtovanou schůzku s jednou slečnou z přírodovědné fakulty u nich na fakultě, kde jsme měli vyřídit koupi Albertsovi Buněčné biologie.Těšila jsem se, že budu mít k tomuto předmětu regulérní studijní materiál a budu to umět přesně jak chce pan profesor Kovář, prostě budu mít Albertse.Místo slečny jsem našla jenom svůj inzerát mezi tisíci dalšími inzeráty a automat na kafe.Přišla jsem teda o 5 minut později, protože jsem se ještě rozhodla ještě sjet na Hostivař a najíst se v menze, kde ještě není ISIC systém, to znamená například v té hostivařské.Byla dvě smažená jídla, z čehož jsem zvolila lívance.Byla to chyba veliká, protože se mi z nich udělalo těžko a odlehlo mi až večer.Takže oběd škaredej, studenej, učebnici nemám, těsně mi ujel autobus domů a sedělo vedle mě takové malé, skrz hygienu kapku zanedbané dítě a jak mi nebylo dobře už tak, tak se mi cesta proměnila ve 45 minut překonávání sebe sama,chudák malej ani nevěděl jaký nebezpečí mu hrozilo.

V podstatě se nic moc nestalo, ale dopal mě držel až do soboty do rána.Navíc vim, že dneska jedu do Prahy znovu.Když jsem se probudila dneska, viděla jsem zasněžený lán světa, dovádějícího sousedovic kokršpaněla a na druhé straně hrající si klubko půlročních koťat, pro který je sníh v jejich krátkém životě pořád velkou novinkou, málem mě to dojalo a přivedlo na myšlenku, že je na světě pořád ještě chvílema krásně.A tak jsem se odplazila pro anatomický učebnik a připravuju se na pražské podmínky, kde bude opět ten a jenom ten anatomický učebnik.

Žádné komentáře: