pondělí 4. února 2008

Proč tolik nepíšu







Poslední dobrou dostávám vynadáno, že nepíšu na blog.A já nepíšu zcela cíleně protože nemám pořádný téma.Jediné téma kterým žiju je zkouškové období a notorické dohánění toho co mělo být dávno hotovo.K tomu psí operace křížových vazů a touha jet na výlet, kamkoliv, čímkoliv, ale hlavně někam a brzy.Udělala jsem si ale tuhle malé povyražení v rámci jednodenního volna mezi popitevákem a testem z anatomie, v době, kdy jsem se měla učit na tu anatomii.To jsem si zašla do mělnického muzea na Setkání VI s vynálezci úsměvů.Jelikož ještě v říjnu jsem si myslela že budu nejspíš opět v řadách účnknujících, tak jsem byla docela žádostivá vidět výkon mojí nechtěné nástupkyně.A tak jsem to všechno vyposlechla, viděla, pak jsem to spláchla dvojkou pozdního sběru a rozhovorem s Jarouškem, kterýho zbožňuju už od gymplu a který je nyní asistentem na anatomii a tak jsme si navzájem děsně od srdce popovídali.Teda až do tý doby než si přisedla nástupkyně a začala bejt milá.Čimž pádem pro mě skončila ta hezčí část večera a šla jsem se učit domů tu anatomii.Protože mě to bavilo, tak jsem zas jela nonstop a ráno jsem málem nepřežila ani cestu do Prahy a to jsme jeli s tatínkem automobilem.No a potom jsem si teda řekla že spát se teda nebude ani dneska a vyrazila jsem na ples 4.B, abych měla taky nějaké spojení se starým dobrým světem.Ples byl hezký, takový maturitní a takový celý klidný.Neměla jsem tedy moc příležitostí k tanci, ale o to víc k pití, takže jsem v půlnoci začala bejt kožená a byla jsem moc ráda, že jsme se v jednu zvedli a jeli jsme hezky domů.A taky musim ještě pochválit Bonda, že hezky moderoval a jsem ráda, že jsem si mohla popovídat s Frau Štráchal, protože ta prostě nezklame.Za zhruba 6 hodin budu psát test z chemie a vypočítám leda směšování roztoků a napíšu jak vypadá alanin.Fuj.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Terezko, děkuju. Já doufám, že co nevidět o čem psát bude. Ony i zdánlivě obyčejné věci se v Tvém podání stávají věcmi zcela neobyčejnými. Takže směle do toho!

Terez řekl(a)...

Pani když ty seš taková hodná.No já tady nechci stejskat a nařikat jenže já v podstatě ani o ničem jinym nemluvim, stejně jako zbytek tady na týhle naší pakárně.JO hele ale rýsuje se výlet, sice ne do Brna mileného ale do Plzně, jsem teda zvědavá za co pojedu když jsem všechny peníze prošustrovala dneska v hospodě, ale ono to půjde.Kdyby to bylo do Brna tak je to v cajku protože mám body na kartičce od Student agency...no ale ono to nějak půjde, takže bude výlet..:-)