úterý 13. listopadu 2007

Pondělní kulturní prožitek




V pátek ráno mi napsala Stáňa Rota, že má pro mě dva lístky do divadla.A tak jsem po nich skočila a pozvala kamarádku Vrtulku - Jitku, která má teď nové indiánské jméno a to já si nemůžu nikdy zapamatovat.Takže jsem po praktikách z genetiky nahodila divadelní tričko a vyrazila jsem celá natěšená do Stavovského divadla na Pygmalion, kde jsem byla naposledy snad jako čtyřletá s maminkou na baletu Broučci.A měla jsem z celého večera velkou radost, protože jsem viděla zas několik důvěrně známých tváří z mělnického gymnázia a divadlo bylo hezké, vtipné a Petra Špalková s Igorem Barešem v hlavních rolích hráli opravdu moc krásně.Z divadla jsme šli s Vrtulkou do Kávovarny a tam jsme ten večer stylově zakončili.Oficiálně.Při návratu na kolej seděli na cigárplacu na našem sedmém patře dva lidé.Jeden z nich byla moje spolubydla, a tak jsme další hodinku proseděli a prokecali tam.Inu, bylo to hezké.A ted se zase chvíli veselit nebudu..


Žádné komentáře: