čtvrtek 8. listopadu 2007

Teorie klíče a zámku


Dneska jsem hodila Radkovi klíče do schránky.Tak jak mě o to požádal v sms staré asi tak 14 dní a já jsem to přes náhle se přihodivši angínu neudělala, potom byly zase pitvy.Vlastně mě o to požádal už někdy v červenci, když jsem mu řekla, že budu na koleji..tak jsem to udělala teď.Právě jsem se vrátila z okružní trasy po lince 154, na jejímž konci byla schránka a v ní jsou ted ty klíče, který mi v zimě tak slavnostně předával.K tomuto činu mě dokopala moje spolubydla Zuzka, rázná žena.

No je mi pěkně hnusně vážení, opravdu hnusně, navíc nevím jaká bude reakce.Takže v den kdy výjimečně nemáme školu jsem pěkně v tenzi a je mi nemilo.Teď půjde plavat do hostivařského sportovního centra, plavání je sice fajn, ale tohle buzerační se mi moc nelíbí ( ostatně kdy já jsem měla ráda tělocvik, že jo.)Ale je to pohyb zadarmo.Dneska bych chtěla jít do kina, ale nevim, jestli půjde někdo se mnou, navíc mi to bylo doporučeno jako vhodná psychoterapie.Dopoledne jsme strávili na pitevně, protože my, borci, kterejm to nestačilo jednou (ten popitevák), tam ted obsíráme víc než by i nám bylo milo ( teda jeden důvod by tu byl, ale ten je dost nerealizovatelnej, takže vlastně asi ani neni.Ale aspoň tam člověk nejde s takovou nechutí).Svět je krásnej, i když to všechno smrdí formolem.

2 komentáře:

Woapewin řekl(a)...

Tak az budes chtit jit nekdy na terapii do kina, nebo trebas na dvojku cervenyho, proste se jit rozptylit a nejit sama, tak pisni ;o)...

Terez řekl(a)...

OKé...ted jsem na terapii v Chotěboři, včera jsme navštívili místní studentskou hospodu Velký voči, ale místo kýženého uvolnění se dostavila depréze, protože mi Radek napsal poděkování za ty klíče.Btw tady v CHotěboři se na mě přijel podivat Martin na bílym koni....to se může totiž stát fakt jenom tady..v Praze nebude ani Martin, ani na bílym koni.