středa 28. listopadu 2007

Třes se, duše náměsíčná




Dostala jsem vynadáno, že se flákám a nepíšu na blog, čimž pádem neni co číst.Je divná doba.Nejhorší školní stres dosud poznaný na chvilku pominul, v plné kráse se zase zaskví 6.prosince večer a 7.přes den.Kultura není k mání (kolem mělnického muzea, kde jsem mohla vytupovat, jsem chodila ve čtvrtek jako mlsnej pes, ale nakonec jsem se ovládla a nevstoupila jsem), cukroví ještě nepečeme ( nepeču), chlapci taky žádní...přesto jsem za tohle divno a prázdno docela ráda.I když pak mi ze zbytečně zrelaxovanýho mozku padaj takový výplody jako byl dnešní sen o zmlácenym bráchovi, zastřelenejch kocourech ( to jako o mym Bedánkovi a Drápovi ) zahrabanejch pod keřema u nás před barákem na Chloumku a moje následný noční recitativy, prokládaný neartikulovanym řvaním, který mě nevzbuděj, ale moji spolubydlu Zuzku jo.Taky se mi zdálo o tom, že jsem bydlela na koleji Kajetánka ( tam jsem byla jenom v menze a pak jsem ji viděla v básníkách) a o hradecký lékařský fakultě, kde jsem nikdy životě nebyla.Leda by tam bylo moje alter ego, který by se mi teď moc hodilo.Jsem se ráno pak strašně styděla, protože jsem si myslela že mě mluvení ze spaní už přešlo.Evidentně nepřešlo, ba naopak, vzhledem k nečekané a nevyžádané korespondenci , kterou jsem strachy ještě neotevřela, jsem se začala cestou trambají bát, jestli nejsem ještě ke všemu náměsíčná a nespleskala jsem v noci něco po mailu.Doufám že ne, protože si myslim, že neni v mé moci, abych se coby náměsíčná nepřerazila.Jenže se svý zkušenosti vim, že náměsíčný lidi mají kliku, a že prokličkujou i vopičí dráhou a nic se jim nestane, do ničeho to nenaperou.Teď by se mi šiklo to alter ego, který by se za mě podivalo do toho mejlu.A tak jsem celá bojavá, nemůžu se z toho ani učit a to je blbé, protože kupříkladu na lebce ještě nerozeznám do sebe ani některý kosti.
Btw - právě se mi vrátila moje spolubydla, která měla dnes asistovat u endoskopické operace na urologické klinice.Vrátila se ještě nadšenější než odcházela, neboť jí bylo dopřáno býti třetí asistentkou u normální abdominální operace prostaty a zašít pacienta.Mám velkou radost, že má tak velkou radost.
A já půjdu dnes hledat svoje alter ego do samého srdce poetické čtvrti Vršovice, kde se opět zcela organizovaně sblížim s vinným mokem.Budiž jeho anestetickým účinkům věčná sláva.

Žádné komentáře: