pondělí 10. prosince 2007

Gaudeamus igitur








Zaznělo 7.12. ve 20:00 v havlíčkobrodském kulturním domě Ostrov a spustila se plesová maturitní sláva.Sláva o které se u nás doma mluvilo uplynulé tři týdny téměř non stop, protože byla i pro nás pouhé návětěvníky trošku organizačně náročná.Bylo to krásné a dojemné.Při prvních tónech nástupní polonézy mi bylo skoro až líto, že tuhle krásu už máme za sebou a když začali hrát gaudeamus igitur, bylo mi opravdu na chvíli smutno.Ale to přešlo, protože jenom co byli maturanti ošerpováni, pobyti tisíci padesátníky a proběhly všechny náležité ceremonie, začlo se normálně plesově pařit.Jak řekla naše babička pár minut před devátou....tak je po slávě a teď už tady budou jenom lítat.
A pařili jsme všichni, nikdy jsem si nemyslela, že si to takhle užijeme.Můj brácha se ukázal a možná mírně pod vlivem mě začal na parketě učit sambu, rumbu a passo doble.Snažila jsem se u toho dělat ty figury co dělala Vanda Dětinská ve Stardance a taky na našich tanečních..no, žádnej záškodník nás u toho nefilmoval, takže si nemůžu zpětně zkazit dojem z toho jak si myslim, že jsem tam krásně tancovala :-)))
A taky se strhla přehlídka v podobě mojito, sex on the beach, high society a spol, ale když jsme zjistili, že maturanti mají v zákulisí sud a lakomí nejsou, bylo to ještě příjemnější.
A že v Chotěboři nejsou žádný suchaři, můžete vidět na youtube, kde se pan zástupce předvedl jako výtečný zpěvák a předvedl nám něco ze svého oblíbeného repertoáru... http://www.youtube.com/watch?v=cDRWUsMkQrw&NR=1 následně přidal i Tři sestry, ale ty už zachyceny nemáme.
Na fotce je vidno, že jsem charakter a dopřávám maturující sestřenici pocit býti hvězdou ...

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Sluší ti to. Moc.

Anonymní řekl(a)...

Ale hlavně se zase usmíváš. A to jsem hrozně moc rád.

Terez řekl(a)...

Děkuju za lichotku.Já se na plesech obvykle usmívám, ani se nemusim moc snažit..

Anonymní řekl(a)...

To nebyla lichotka.

Anonymní řekl(a)...

....ale pouhé konstatování skutečnosti.