středa 12. prosince 2007

Mikulášská v Továrně


Dobře 14 dní dopředu nás plakáty visející všude po fakultě lákaly na tradiční mikulášskou party.Party organizovalo studentské sdružení naší dosavadní alma mater, Trimed, svojí aktivitou a členy proslavené zejména z Dobronic.Zakoupili jsme v předprodeji vstupenky a šli jsme se bavit.Teda já s Jarkou jsme se ještě předtím velmi pobavily na minivystoupení našeho minisboru na pediatrickém pavilonu, kde počet posluachačů a počet účinkujích byl asi tak 3:1 když počítám i klávesy a kytaru.

V Továrně se to ze začátku celkem slibně rozjíždělo, nicméně vrcholem večera byla soutěž na počest zestárnutí Káti a Jarky"jak řve hladový pardál".Vyhlásili jsme posléze ještě menší utkání v této samé disciplíně, ovšem o panáka, mezi příslušníky koleje Budeč a koleje Hostivař a demokraticky jsme se shodli, že jsme skončilil remízkou a na paňáčka jsme šli všichni.Jenže to jsme k tomu potkali našeho démona Juraje, který ale vypadal, že se nám fakt moc věnovat nechce, protože tam dost snaživě hučel do takové blonďaté zdravě vypadající slečny.Na Bechera ale celkem ochotně zašel a to byl asi tak konec zábavné části večera.Ukvapený přesun na Hvězdu byl asi chybou největší, ale zas noční běhy za tramvají deštivou Prahou jsou nebývale romantické a noční vánočně vyzdobený Pavlák s otevřeným KFC je v podstatě docela přívětivé místo.V bříšku mě teď hřeje proklatě dobré kuře z Pavláku, které jsem snědla, abych nezmrzla a chystám se spinkat.A pakliže jsme všichni dobře dorazili na koleje, k pražským tetám a domů, zaslouží si mikulášská kladné hodnocení

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Hodnotím kladně - ale náš večer :) zbytek za moc nestál... Prostě: co neudělá parrrrdál, to je k ničemu :-D

Anonymní řekl(a)...

Hele k první části článku se vyjádřit nemůžu, protože o tom nic nevím, ale s proklatě dobrým kuřetem..musím jen souhlasit. v ponděli v půl druhý ráno po koncertě migu 21 prostě fakt to kuře...bylo prostě tak dobrýýý;)

Terez řekl(a)...

No tak to mě ale opravdu potěšilo.Já jsem se sice rozhodla, že si pro to nebudu činit pražádných výčitek, ale tak stejně...když jsem ráno neměla hladíček, tak se drobná výčitka vloudila.Ale bylo strašně dobrý.Twister forever.