pátek 20. února 2009

Konec sestričky z Kramarov


A tak mi v neděli ráno skončí třítýdenní mise ve špitále.Dneska jsem přišla z poslední osmičky, kterou jsem z části rozdělila mezi oblíbenou chirurgii a internu, kam jsem si šla splnit několiko úkonů, ke kterým se na chirurgii nedostanu, protože pacienti jsou ve většině případů samoobslužní.Zejtra si jdu odkroutit poslední noční, seberu si svejch pět švestek, vyhnu se lékařskému pokoji, zamačknu slzu a pojedu se zabalit batůžek na další půlrok do Prahy a pomodlim se k patronovi všech studujícíh, aby se všechno povedlo.
Strašně mě to v nemocnici bavilo.Až teda na tuhle středu, kdy jsem se dozvěděla, že biochemie je po dlouhém a těžkém klešťovém porodu na světě a padla na mě únava, že jsem se Almedou vláčela jako chodící mrtvola.
Se všema jsem vycházela v dobře,od vrátné až po pány primáře, ovšem 100% to fakt nejde nikdy a nikde.A když už, tak už, takže jsem se dneska dozvěděla, co jsem to za línou a nafoukanou důru.No prostě mě dotyčná v mojí nepřítomnosti zrubala jak černouhelnou pánev.Ale zas neni od věci vědět, kdo je nepřítel.A tak to vim, no.Lituju holky, který tam nastoupěj na stálo a tahle osoba si na nich bude hojit svoje mindráky.3 tejdny se to dá ještě docela v klidu vydržet, ovšem argument - hele, seš na chirurgii, tak budeš dělat sesterskou práci na chirurgii, na gyndu si camrej až budeš mít doktorskou praxi...od holky o dva roky starší než jsem sama v případě, že mě ostatní a to hlavně doktoři vzdělávaj v propedeutice a můžu na sály, je prostě hustej.
No a taky budu asi na vždycky milovat písničku Tanečnice z Lučnice, protože limbickej systém je sviňa a spojí věci který spolku zdánlivě nesouvisej.Taky jsem se opět poučila v otázce přirozeného výběru partnera.Komplexní sesterská praxe.
Tak zejtra naposledy...a v neděli do našeho holčicího příbytku a v pondělí do školičky.
Bude mi smutno, protože mě to bavilo a protože pacient, byť bývá člověk lstivý, je tak trošku smyslem snažení a když se něco povede, je to pěkný..
Školu dialogu mezi sestrou a mladým lékařem vydám v samostatné publikaci.To se sem fakt nehodí.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Hele me moje kolegyne a bohuzel na chvili i sefka v praci dusila a to dost slusne, nejlepsi argument proc jsem neschopna byl, ze studuju VS jen proto, ze jsem lina delat jako slusny lidi rukama. A ze tyhle rozmazleny fracky bohatejch rodicu nesnasi, protoze vyucni list je nejvyssi potrebny vzdelani, ktery maj slusny lidi. NEUVERITELNY.

Terez řekl(a)...

Samozřejmě no.Eventuelně byla taky dobrá hláška -" no to jsme tu měli medičku, ta měla taky nosánek nahoru, ta přišla na noční, dala si vatu do uší a myslela si, že se bude učit... ten zvonek od pacientů slyšíš přes jakoukoli vatu v uších, pač je to fakt dost výraznej zvuk.
Druhá strana mince je, že občas potkáš lidi, který maj fištrona na vejšku absolutně a s přehledem, ale maj prostě ten výuční list, protože prostě to tak nějak je..zaplaťpánů za ně.