úterý 10. března 2009

Detoxikace nebo intoxikace


Co pamatuju, tak moje maminka tvrdí, že jaro začíná tehdy, když na internu začnou vozit mrtvice ve zvýšeném měřítku.Tak to už prý nastalo, takže nastává jaro.

Já jsem se rozhodla letos pečovat o tělo i o duši a jakž takž dodržet ten pětitýdenní půst před Velikonoci, že jako tělo detoxikujeme.A taky teda proto, že jsem se svěřila čínské medicíně, která pro mě má bylinkovou variantu operačního řešení, které mi nabízí klasická medicína.A to děkuji, ale jako správnej posera a konzervativec fakt nechci.V rámci toho jsem si dnes večer udělala tajemný lektvar z javorového sirupu a jedlé sody.A řeknu vám vážení, něco tak hnusného jsem dlouho, opravdu dlouho nejedla.Javorový sirup byla moje oblíbená mňamka.V kombinaci se sodou je to fakt hnus velebnosti.Dohromady s čaji, které chutnají a vypadají jako bláto rozmíchané kovovou trubkou je to fakt postní projekt.

Nepiji alkohol a to ani v malém množství, což je třeba u nás v divadle, kam každej z chlapů dovalí jak na zkoušku, tak na představení po jedné flašce lahodného nápoje, hotové předpeklí.Navíc jsem podezřelá, protože u nás nepijou jenom těhotný, kojící, nebo ti, kdo jsou po žloutence.

Takže jsem si vypěstovala image neutěšitelné konzumentky masa,piva a odborné literatury, nositelky dekoltovaných modelů nejrůznější etiologie a ženy samostatné a odbojné asi úplně zbytečně.Takový práce mi to dalo.Zničeno, položeno na oltář.Idálu výše zobrazenému se asi již nikdy nepřiblížím, jednak postrádám dlouhé blonďaté vlasy, druhak někoho z koho bych si mohla dělat srandu a on by mi ještě nosil dárečky a za třetí teda teďka nepiju a jim zdravě a skromně.Jediné co mám s filmovou Maryškou společné, je nedávný nevratný exces s vlasy.A ten stojí za to.

Těšim se, až si zase dám kus masa a zapiju to pivínkem, doma si nakrájíme hermelín a nalijeme vínečko a v divadle na mě nebudou koukat divně.



Žádné komentáře: