pátek 27. března 2009

Past vedle pasti pičo

No tak ten popitevák prostě dělám jindy a u někoho jinýho.Asi.Tak jsem chodila sice na pitevnu s horečkou jako magor,abych náhodou nezameškala, učila jsem se do nocí, žádný mimopitevní potěšení mimo kvalitního tuňáka jsem si nedopřála a stejně to nemám.Na co jsem se vybodla ? Na záda a na svaly hlavy.Z čeho mě Kuba ( a zrovna Kuba prostě !!!) vylil ? No jasně že z tohohle.
A tak tu káru potlačíme dál.Svět se stále ještě točí od západu k východu a když už zase můžu pít alkohol, tak mi aspoň nebude dneska večer smutno.
A stejně jako vloni jsem v době popitevního zoufalství skončila na koleji Jednota, tentokrát u Adély ve třetím patře a ne u Alice ve čtvrtym patře, no nevadí.
Pojedu domů nacpu se zelnou polívčičkou a budu spát jako Karafiátovy Broučci.No a v pondělá půjdeme kam ? za mrtvolkama.Aby jim nebylo smutno.Prohlídneme si jejich zádový a žvýkací svaly a ono se to snad poddá.Jaro dělá divy.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

pyčo se píše s y je to kurva tvrdý slovo napsal tvuj bratřík musim bejt anonimní