pondělí 22. října 2007

Modrý pondělí

Tak se toho blogování nějak nemůžu nabažit.Je vidět, že mám asi stále na té medicíně nějak moc času.Vstávala jsem dnes za světla, což je při délce dne a přednášce z anatomie začínající v 8 kapku problém.Naneštěstí se zde dnes zastavila moje spolubydlící která je tu spíš nebydlící a zjistila, že jsme s Eliškou bumbaly z jejích hrníčků, které jsem ale vzorně umyla a dala na místo.Talířek jsem ale na místo asi nedala.Takže nepříjemné.Do toho pár historek z pitevny od velkejch mediček ze třeťáku a zítřejší test z histologie a depréze je na světě.
Kdyby neměl náš psíček úspěšně vytažené stehy po operaci a benigní histologii novotvaru ( což oznamuji šem přátelům a známým jako nejlepší novinu této doby) bylo by opravdu nehezky.Potřebovala bych se s někym pomazlit.Asi se psem.Nebo s flaškou vína.

Žádné komentáře: