neděle 21. října 2007

Reportáž psaná na koleji


Existuje jedna spolehlivá kniha, která sice deprézi nezažene, ba naopak ji občas možná ještě přiživí, ale posune rovinu problému z oblasti citové do oblasti rozumové až exaktní.A navíc je to moje jediná společnice v tomto veselém kolejním životě, o němž si spousta středoškoláků ( např.můj bráška) myslí, jak je zábavný, jak se tu chlastá a jaká se tu provádí spousta legrací.Potíž je v tom, že si tu hodně lidí hledí svého.Nejkrásnější kolejní večer jsem zažila ve čtvrtek.To přišla na návštěvu Eliška,dojemně chvíli obdivovala krásu mého přechodného bydlení a každá jsme se se svou flaškou vína tak rozhovořily a rozveselily, že jsme z toho šly spát k páté ranní a kdyby mi nevolala můj přítel, spaly jsme asi tak do poledne.No, vracím se k panu profesoru Čihákovi, ten to se mnou myslí dobře..

Žádné komentáře: