úterý 30. října 2007

Radůza mi mluví z duše

Teda hlavně Studený nohy... dopadla na mě tíha života medika, a naplno jsem si uvědomila, co mi chtěla sdělilt maminka, dětská doktorka, kamarádi doktoři, když řikali, že medicína neni prdel.Ano, málem bych zapomněla, taky mi to ještě řikala Radkova matka a hlavně Radek ( takže teď nemůžu říct ani bů, i když si potřebuju strašně moc postěžovat).Protože mi to přece řikali, že jo.Přiznávám se, že jsem si to kvantum učení opravdu ani neuměla představit.Tlemila jsem se Básníkům a vrcholem mejch znalostí bylo na horní končetině pojmy radialis a ulnaris, na dolní tibialis a fibularis, jak to tam recitoval Přeučil.A připadala jsem si děsně vzdělaně.Na gymplu.
A vůbec se se mnou dějou zvláštní pochody.Málem jsem slzu uronila, když jsem zjistila že končí cyklus velmi pěkných seminářů z biofyziky - prostě málem jsem začal brečet kvůli fyzice.Já ty jo, která jsem si o fyziku na gymplu četla romány historické a doteď nevim ani zbla o co tam jde, ale baví mě to.A navíc nechci před panem docentem vypadat jako debil, když měl tak pěkný přednášky.
NO ale teď máme ještě jednu libůstku navíc.Pitvy.Na těch je zatim nejhorší to, že se u nich stojí.Pak přichází to, že je toho mrtě.A to hodně moc mrtě.
Včerejší pitvy skončily jednou bodnou a jednou tržnou ranou, následně jsem si s majitelkou tržné rány udělala vejlet do Kunratic, odkud jel autobus až za půl hodiny od mého příchodu na zastávku.Mezitím velké potěšení, zavolal mi náš pan režisér Černický, kterého mám tuze ráda a udělala bych pro něj nemožný i v tomhle pitvacím blázinci, a tázal se, zda se mnou může počítat.Řekla jsem, že ano, protože je to on.No jenže pak mě zcela paralizoval větou, že je tam taková pikantnost, a to, že angažovaná slečna Žižková (kdo zná, chápe) je moji přítomností případnou velmi nenadšena, stejně jako její přítel.A tak jsme se s panem Černickým dohodli, že nebudeme na to optimisticky laděné představení přenášet nějaké osobní nesváry, a že tam prostě nebudu vystupovat.Tak jsme se rozloučili s tím, že až zase něco bude, tak mi dá vědět....A mě je to tak strašně líto, že to celý projde tak strašně elegantně, prostě "výměna manželek" a hotovo, všichni se tam budou řehtat nad neuvěřitelně vtipnými glosami pronášené naší mladou umělkyní...prostě je mi z toho blbě.

A tak řešim pitvy, Žižkovou, fyziku, laborky z fyziky u kterejch jde hlavně o to, aby vůbec byly...za dobu, co píšu blog mi zavřeli v Albertu, takže mám aspon vyřešeno, že si pro nějakou lepší večeři opět nejdu.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

RAZ DVA TŘI: ŽIŽKOVÁ JE PÍČA!