pondělí 4. srpna 2008

Honeymoon




Jsou prázdniny a i když se toho událo spoustu, blog trestuhodně zanedbávám.Prázdniny ovšem budou co nevidět končit, protože se budu muset začít zase učit, ale červenec jsem si užila mnoho a moc.Kdyby to šlo a člověk ze sebe setřásl všechnu únavu za deset dní na Kypru ( z čehož část jsem tam proležela s angínou...mimochodem - vyzkoušela jsem si na sebe moc placebo efektu.Kyperská varianta českého Ibalginu - Perofen mi skoro vůbec nezabrala.A pilulka to byla stejně růžová jako jsou ty naše...jenom krabička byla modrobílá...a to bylo asi rozhodující :-).
Důležitá informace.Na Kypru je k dostání pivo tří značek.Carlsberg, Leon a Keo.Importovaný Carlsberg je jednoznačně ta nejlepší varianta.Pokud vám ovšem nevymejou pořádně sklenice ( tak jsme celý případ uzavřeli) dopadnete úplně stejně jako po Keo.To jest se srajdou jak bič.
Po roce na 3.lékařské fakultě jsem se přestala bát letu.Kdybych měla modul B a pana Darcyho, tak se asi bojim pořád, ale takhle jsem opravdu neměla strach.Své možná udělala i zcela absolutní vodka absolutka, nicméně byl to prostě příjemný zážitek.
Jen jsem se doma vyspinkala a některé nezbytné oděvy vyprala, čekalo nás vyvrcholení roku, týden v Dobronicích.Před rokem ještě můj blog neexistoval a tak jsem se z té krásy nemohla vypsat.¨
Zhýčekaná kyperskou pláží a sluncem se mi do jihočeské vesnice vůbec nechtělo.O to to celé bylo lepší.3.LF tvořila drtivou menšinu, jelikož tento kurz nemáme povinný a po menšímu nedorozuění ze strany rozložení ubytovacích možností ( zdravim tímto Jarku a Báru :-) jsme si Dobronice užili opravdu do mrtě.Popisovat celý týden nemá hlubšího smyslu, protože kdo neviděl, tak neporozumí a nudila bych.Široká škála situací do kterých jsme se v Dobronicích dostali nejspíš nebude hned tak překonána, pravdaže některé z nich byly opravdu nezáviděníhodné a značně .Pocit hrdosti nad tím, že i přes svou těžkou levorukost stran sportů jsem sjela coby zadák kousek Lužnice ( i s jezem !!!), nezlámali jsme si nohy při nočním orientačním zběsilém běhu do stádlecké hospody ( Pan Darcy : ,,Tak co, jak se vám běželo ?" odpověď - ,,Ale jo, když začalo pršet, tak jsme i chvilku běželi.."), ustátí lehčí varianty Bechyňky ( Bechyňka je 24 hodinová zběsile se projevující choroba gastrointestinálního charakteru), šílenou cyklistku p.asistentku Svobodovou jsme také dostihli ve finále vždycky.Byla moc hodná, vždycky na nás čekala a ještě nás, dvacítky s jazykem na vestě, ta dobrá žena pochválila.Dokonce nám dvakrát půjčili golfové hole a abychom nevypustili duši na kole, byli jsme vzdělánï i v základech golfu.
Bylo tam hezky.Moc hezky.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Che ché dobrý! Takze ted ses strasne hubena a namakana? ;) S tim pivem Te uplne chapu, tady se da koupit nejlepsi varianta asi Tuborg, bohuzel v prepoctu na CZK vychazi jedno pivínko na 80 KáČé. Tvrdej od 25 let a pouze 0,7l na osobu, ceny astronomicky. Takze jsme tady s Rumunama a Slovakama nahradili alkohol nutellou, ktery tu mame k dispozici zdarma tuny-takze prijedu nejspis jako soudek-ale abstinent! :)

Terez řekl(a)...

Hm, tak strašně hubená se asi nevrátim nikdy odnikaď...ale faktem je že jsem tam opět z hlubokého emočního hnutí nemlsala, teda pokud neni Frankovka a Muškát mlsání.Dokonce i k snídani jsem jedla jenom jednu houstičku, protože mi to nějak nemlelo.JO bylo to prostě všestraně přínosné.