úterý 26. srpna 2008

Můj brácha na Trutnově




Trutnov mi tedy letos jaksi nevyšel, namísto toho jsem pilně studovala a o Trutnově dostávala zprávy.Dnes nad ránem se mi z Trutnova vrátil brácha, který tam byl coby brigádník - poskok s přístupem do zákulisí.Je nadšen, protože se dostal za plůtky, za který, když se dostal někdo jiný, tak byl securiťáky zřezán.Jsem ráda, že mám doma někoho, kdo šel na toitoiku hned po Václavu Havlovi, Mikymu Křenovi cpal že je Vladimír Marek a že hrál Pexesa v Perníkový věži a on se mu smál, dostal pár rad do života od Jirouse a spousty dalších a, takže doufám, že si (jako vedlejší produkt) u maturity vytahne otázku, kde bude zahrnut český underground.


Původně si jel na Trutnov vydělat, nicméně tam při loupežném otevření stanu přišel o spacák a mp4, můj skládací příbor, na kterym jsem lpěla a náš kamarád tedy přišel ještě o vodnici, ale ta nebyla naše, tak to je mi jedno.Ale to už je teda nadšen míň.


Aby zaplnil v báglu prázdné místo po spacáku, nakradl na Trutnově něco festivalových triček, takže jako rodina máme teď jednotný úbor téměř na měsíc v kuse.

Žádné komentáře: