sobota 8. listopadu 2008

Rozjasněte líc, je o přítele víc




Jarka přivezla z domova akvárko.Že bychom měli v naší komnatě ještě o živého tvora víc, jsme se dohadovali už před nastěhováním.Ozvala se zase stará křivda z dětství, kdy jsem se dohodla s tatíčkem, že když se dostanu do primy gymnázia, dostanu morče.Na gympl jsem se dostala, tatínek se ke koupi morčátka nedostal, tak jsem si ho opatřila sama.Když mi ho kamarádka přivezla, tatínek ji poslal zpět i s morčákem s tim, že tohle jsme si teda nedomluvili.A tak se nyní otevřela stará rána a latetní touha po morčeti se projevila znovu.Nápad jsem zapudila s tim, že nemám finance na dostatečně prostornou klec.Křeček, na kterýho klec mám, zase ve dne spí a v noci dělá bordel a my v noci potřebujeme čerpat síly.A tak než jsem se nadála, měli jsme akvárko plné mušliček a v něm dvě paví očka, holčičku a chlapečka.Můj argument, že když rybu,tak krmného kapra, nebyl vzat v potaz.Tak náš rybí chlapeček se jmenuje Petržel a holka Ředkvička.Když jsem to pověděla jednomu asistentovi ( Kubovi,prosim vás, ne Martinovi, aby tady nedošlo k nějaký dezinformaci.) na cháčku, tak mi řekl, že se hned pozná, že jsem od nás ze školy.Tak mám radost, že mám aspon nějakou viditelnou příslušnost k 3.LF.


Žádné komentáře: