středa 7. ledna 2009

JR poražen !!!


A tak se neuvěřitelné stalo skutkem.Myslela jsem si, že nikdy nepřekonán fyziku.A teď se mi to zdá jako nejprostší věc na světě,celkem ironie, na to jak jsem se tady před 12 hodinama klepala a oporou mi byla moje jediná krásná spolubydlící, která mi tvrdila, že tam prostě musim a že to dám.No myslim, že to ve věci mého akademického sebevědomí sehrálo dost podstatnou roli.
Ale rána přišla odkud jsem ji nečekala.Divadlo.Zdroj mého nepřirozeného narcismu mi dalo dnes ránu ze zálohy, resp. nenaložený kolega Rosťa mě dneska zdepkoval za svoje vlastní chyby a využil mého ovíněného ( opiveného) stavu a uvedl mě do smutku.Máloco mě dokáže tak nasrat, jako když si někdo dovolí pochybovat o hlasové průpravě mého komorního altu :-) bože kde jsou časy, kdy jsem se nemusela stydět zpívat na jevišti.Jak ráda bych se vrátila.
Mně se tak strašně stejská po tý svobodě projevu, kterou mi celkem stabilní hlas poskytoval...trénink je holt trénink.
Dneska jsem od Vlastíka v divadle dostala k Ježíšku po Třech králích flašku hruškovice z Němčiček.Tady je znát, kdo si váží dárku k Vánocům a kdo prská cosi o tom, že kešu a parrrrra nemá rrrrád.Pravda je, že sice nemá rrrrád kešu a parrra ořřřechy, ale mám s nim nazkoušeno nejlépe.A o tom je právě ten životní kompromis...
No takže mě dneska na oslavu toho báječného dne, kdy pro mě JR přestal být zlým stínem nakrknul Rosťa, ale to přejde do rána.
Z poloviny ( no nebo z více ?? abych si nefandila) se dneska šlo k Havranovi a měla jsem radost.Měla jsem radost, protože dorazila i Hanka Růža a protože bylo veselo a protože si se mnou pár lidí připilo na smrtelnost JR.
A když jsem dorazila domů do naší dívčí komnaty, načla Jarinka na moji počest ruskej šampus, Anička postavila pyramidu ze skleniček, tu jsem schodila a zlila celej jídelní kout a povídali jsme a pili a bylo to zase jednou krásný.
A teď posloucháme písnišku Kolej Yesterday.Tuhle písničku jsem poprvé jakože navážno slyšela 16.května na budově č.7 na Hostivaři.A na sedmou ranní toho dne jsem měla bejt poprvé u JR.A dneska to mám konečně za sebou.Takže na jednu stranu děsný, ale na tu druhou supr.Zážitek, zkušenost, známí staří a noví...no skoro se mi po Hostíku na chvíli zastesklo.Kor když teď vim, co se tam děje za věci.
Viva la vita !!!

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Moc moc gratuluju a az budes mit vic casu, skakneme to poradne oslavit ;o)... Beztak jsem dostala vynadano, ze ty ledviny Plznickou malo prolejvam O=o)... Jitule

Terez řekl(a)...

Hele já už se strašně dlouho chci opít tak, až mi bude dva dny blbě.Na Vládikovo maturiťáku to asi nezvládneme, protože další den bych měla bejt v Nerátkách a ten další taky a navíc se i tam budu učit do zblnutí, ale tak jako jedna z věcí, který si na sobě vážim je dobrá funkce alkoholdehydrogenázy.Takže v pátek...