pátek 2. ledna 2009

Aromaterapií k lepším výsledkům


Učim se až mi bziká v hlavě.Mám nový ukazatel odučené doby.Když mi začne kručet v břiše, učim se už pěkně dlouho.A hlavou se mi honí scény z básníků a Masaříkovy pilulky na prodloužení bdělosti.

Na blogu mé kamarádky jsem si přečetla, jak bojovala s nesoustředěností jahodovým peelingem celého těla.Tak jsem vyzkoušela levandulový peeling chodidel.Výsledek je zatím ten, že mám pocit dobře umytých nohou.Taky jsem zkoušela tělové mléko s vůní bílého čaje a aroma olejíček s mandarinkou, ta má prý pomáhat zejména zrozencům znamení Raka ( na cévy to onehdá vyšlo...).

Od babičky jsem dostala tabletkový aktivátor karnitinového přenašeče a donor (I)Q koenzymu.Jenže ať dělám co dělám, furt mám pocit, že o tom všem nemám ani šajnu.A nezapomenu na větu mého vzácného kolegy z divadla - a co kdyby ses to zkusila jednou naučit a nezkoušet furrrt jenom ty prrrofesory nějak přřřečůrrrat ??? Blažený neznalý situace.

Ale tak na Nový rok jsem se učila, zanedbatelně jsem alkoholu popila, hodná jsem na všechny ten jeden den byla, tak by to snad letos mohlo být lepší ne ???

Prosím...

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Určitě to bude lepší! Za a) uděláš Rosinu, za b) napíšem fyzio, za c) půjdem se opít a za d) jedem na hory ;) A.

Terez řekl(a)...

vy jste prostě moje slunka :-)