středa 22. října 2008

Karlínu a Libni zdaleka se vyhni

Tohle heslo mi tuhle řekla bloggerka Travička.A měla zas jednou pravdu.Dneska jsem navštívila obě tyto městské části a fakt to bylo ohromný.No vůbec se dneska dařilo, jednak jsem udělala ráno celkem kompromitující rozhlasovou relaci ve stylu Sexy život s Jitkou Asterovou našemu panu domácímu,pak jsem si hrála na babu s panem docentem Rosinou, protože jsem se před nim snažila tak rafinovaně zdrhat, až jsme se potkali přímo čelem a za další jsem potkala muže s velkým M v okamžiku kdy jsem se rozčilovala na cháčku na spolužačku Janču, at si do tý pařáty hrabe sama a pinzetou, že já na to šahat nebudu.Takže abych si zachránila kapku anatomický cti, tak jsem to pak teda ostetnativně nesla celý jakože v ruce a bylo mi z tý jedný neštastný věty, kdy jsem dala najevo že nejsem tak ošlehaná cháčkovým větrem, smutno celý zbylý den.
Po tělocviku jsem jela na Bulovku za vzácnou přítelkyní toho času na Bulovce v dočasném podnájmu.Bulovka je v Libni, vim odedneška.Tak že mobily chcípaj v nejblbější dobu je stará věc.Že pokud se jednou rozhodnu nechat si mikču ve skříňce ve škole, tak bude zima jak v psírně je taky stará věc, ale že mě zradí můj smysl pro orientaci v terénu, to jsem nečekala.Takže jsem prolezla celou Bulovku křížem krážem, popletla jsem si světový strany a dostala jsem se někam k analogii našeho cháčka.Východ z areálu jsem hledala půl hodiny.Pak jsem jela do Karlína se představit do divadla, kde o mě projevili zájem a z toho mám teda takový trochu smíšený pocity, ale vyhovuje mi, že budu zase něco dělat a je to zas úplně jinej formát, než čim jsem žila na Mělníku..ale Karlín teda jako takovej je v noci celkem dost nepříjemnej.
No a pak jsem v noci málem vyhořela náš byteček protože jsem chtěla rozpíct bagetu v mikrovlnce a nějak jsem neočekovala minutáž, takže jsem lehce přiblblá lokální atmosférou, protože jak známo tak nedokonalym spalováním vzniká CO a ten dělá pak s organismem neplechu.Tak snad se bude zítra dařit kapku líp..

Žádné komentáře: