pátek 3. října 2008

Za 6 dní se stane hodně

Za minulý týden se toho stihlo hodně.Naše spolužačka slečna Katka, ze který zejtra bude už paní Katka se loučila se svobodou, my jsme se s Jarkou nastěhovaly do našeho nového příbytku, začala nám školička, která se zpočátku zdála jako celkem příjemně a zajímavě trávený čas, což se zcela změnilo při přednášce z metodologie.To je prosim předmět absolutně k nepotřebě a trávíme jim nejvíc času.Jednak to vždycky trvá asi 2,5 hodiny, za ten tejden jsme to měli třikrát, nic neni slyšet a myslim že pro kvalitní přáci lékaře je tento předmět opravdu postradatelný.
Taky jsem Jarce dopřála nového zážitku, když jsem nás přihlásila na zpívání gregoriánského chorálu na bohoslužbě k začátku nového akademického roku.Pořád nemůžu přijít na to, jestli to byla chyba nebo ne, protože ono se to povedlo, ale čekala jsem děsnej průser, protože jsem text ani noty nikdy neviděla, byla jenom jedna asi 90minutová zkouška a všichni to tam znali, teda až na mě, Jarku, Simonu z 8.kruhu a Drahoše.Takže jsme byli pasovaný na tibetský mnichy, ale pak jsme teda zpívali artikulovaně taky.
Upsala jsem se na démonování na pitevnách pro prváky.Jde se mnou Adélka Krajčová od báčovců, kterou jsme adoptovaly v Dobronicích, protože prej bude sranda.Akorát nevim,jestli se stejně tak nasměju já.Pač to beru samozřejmě celkem vážně, hodlám se naučit a to už u mě něco znamená.Tomu se totiž řiká láska až za hrob :-)
No a dneska jsou v Karolinu promoce a imatrikulace a tak jsem si naordinovala odjezd domů, protože kdybych byla v Praze, tak to bude hrozit tim, že tam budu defilovat kolem.
Zítra se vdává Katka.Takže to už bude druhá svatba zachycená na blogu.Teda jestli se nezabiju, jak včera řekl pan profesor metodolog Kožený, že.

Žádné komentáře: