čtvrtek 23. října 2008

Věčný dilema




Dlouhý život s pramenitou vodou a ovesnou kaší, nebo krátký život s vepřo knedlo zelo a pivínkem ?


Nevim.Dlouhý roky se přikláním k variantě bé.Na fyziologii nás sice poučili, že vepřoknedlo je ideální, pokud teda je knedlik jeden, maso libový a zelí kotel.No ale furt je to maso.


Kdysi na gymnáziu jsem byla beznadějně zamilována do jednoho strašně hubenýho kluka.Tak jsem třeba tři dny jedla jenom okurky a pila minerální vodu, lítala jsem po chloumeckym lese jak vlčák, taky jsem občas navštívila posilovnu.Ale dokázala jsem to.Nebo aspon ty nárazy byly tak častý, že jsem vlatsně jakoby kontinuálně jedla celkem zdravě, když teda opominu občasný úlety s hermelínovou bulkou z gymnaziálního bufiku.No za to tedka.Jdu do krámu s tim, že zakoupim zdravý potraviny.Pán Bůh zaplať za tady místního Alberta, kde první co je, je zelenina a ovoce, pak mléčný výrobky a pak teprve pečivo.Chodim tam vždycky až večer, takže sladký pečivo je už snědený a zbyde tam akorát maďarský chléb.Sušenky a gumoví medvědi jsou schovaný v uličce kterou míjim oklikou velikou.Pizzu mraženou maj v Albertovi drahou, pomazánkový máslo maj ovšem naopak levný.No neni to jednoduchý.Takže teď když jsme můj svátek zažehnali a nebude zas chvilku nic dobrýho tak jakože mám snad aspon trochu naději, že to vydržim.To jako jíst málo, často a pokud možno zdravě.Jenže past je příjezd domů.Podzim je období štrůdlu a jablečných koláčů, stejně jako těžších jídel do kterých patří smetana.A nemusí to vlastně bejt ani příjezd domů, stačí defilovat kolem školního bufíku, kterej nemám ráda ( já ho fakt nemám ráda) a vidět tam skořicovýho šnečka.


No ale rozhodla jsem se, že si začnu zadělávat na tu dlouhověkost.Hlavně proto, že náš pan režisér Černický mi onehdá při zkouškce řekl, že ty drsnější momenty jako umim dobře, ale Julie, broučku, je bytost křehká a subtilní víš...na to jsem mu ještě řekla že Julii bylo 13 a já už jsem stará i na Ofelii a ať si zkusí studovat medicínu bez čokolády a gumovejch medvědů(taky nezvyk o sobě řikat že jsem stará, ale já mám pocit že jsem stará jak Platon a ještě těch 20 navrch), ale musim říct, že mě to zas přinutilo k zamyšlení a snad doufám i k akci.


Jenže všecko co má na etiketě napsaný že je to lehké a fit, odtučněné, pro linea je prostě málo platný,ale většinou hnusný.Takže ted budu žít s představou, že pracuji na dlouhověkosti.Zítra jedu domů, s kamarádkou slavíme její propuštění z nemocnice.Oslava s bílym vínem a zeleninovym salátem, taky oslava ne ?


4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Tak tenhle vikend to nejak nevyslo, ale prilezitosti bude urcite jeste hafo, alespon koupime cerstvejsi zeleninu a lepcejsi vinko ;o)... J

Terez řekl(a)...

No...já jsem tenhle víkend měla záchvat sociální fobie,navíc jsem přijela jsem v pátek v noci a a dopoledne v neděli už jsem nebyla doma.A s víkendama to ted bude mizerný, protože jsem se přihlásila na ten kurz, který je po sobotách...takže bych to viděla, že jednou třeba nepojedeš domů, ale ke mě :-) ušetříš za beňo a užijem si bahna velkoměsta

Anonymní řekl(a)...

Ty vole ta hermelínová bulka..na tu budu vzpominat do konce zivota. Mimo jine, ze zpusobila moji obezitu v ranejch gymnaziálních letech, mi zpusobovala taky nekonecny poteseni. A s tema smetanama a strudlama mas sakra pravdu. Navic jak jsem ted chuda, preorientovala jsem se na bagetu za 22 v menzesu ve Vorsilsky. Nejkrasnejsi jmeno na svete je..tramtadadááá "sýrový mlsoun" takze vítej zpatky, tloušťko!

Terez řekl(a)...

No já když se náhodou objevim na gymplu, tak jdu nejdřív k pani Daně do bufiku na hermelínovou, pak jdu teprve za Rothou pohovořit o životě.Už jsem tam dlouho nebyla.
Já jsem do začítku roku měla co se baget týče jenom jedno malinký kolečko bagety, co přinesla moje spolubydlící ze Subwaye a to je teda klatě dobrý žraso...taky je to teda řádně honorovaný..