sobota 18. října 2008

Volby 2008


Odborník žasne, laik se diví.Až do dneška jsem si myslela, že mám celkem přehled a odhad.Nemám.

Maminka mi na to řekla, že přijde-li jednou čas, že se budu setkávat denodenně s prostými občany a během lékařských vyšetřeních slýchávat jejich bědy a stesky, nebudu se divit tak jako dneska při sčítání volebních hlasů.Fakt mě socani převezli.

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

very nice! hahahahaha

Anonymní řekl(a)...

JJ. Ono se ani nejni čemu divit...lidi jsou hovada...
Mímíček

Terez řekl(a)...

Já nevim no...hovada...spíš asi naštvaný,jako většina lidí o kterejch vim, že volí socany si totiž myslí, že teďka jako když budou oranžový kraje, tak zrušej poplatky v nemocnici, začnou se zase zestátňovat špitály a opíralo se to evidentně hlavně o to zdravotnicví...tak to bude asi malý překvápko, že s tim kraje nic moc neudělaj...

Unknown řekl(a)...

no, nakonec se s poplatkama ještě uvidí...já se spíš těším na ty autobusy do škol...až pro nás nějakej přijede a odveze nás...nikde jsem nečetla, že by to mělo být pouze do určitýho typu škol:-)

Terez řekl(a)...

Aha, tak to zas něco nevim, mě dokonce uteklo i ta aférka kvůli MUDr. Schwarzovi která proletěla internetem...dneska mi to řikal spolužák, že se někdo snažil zase veřejnosti nacpat, že kandidát ODS neni dost obětavý záchranář, když nevlezl za pacientem do nějaký jámy a nechal hasiče aby ho nejdřív z tý jámy zvedli.Tak je jako špatnej.