pátek 5. prosince 2008

Domov je oáza klidu

A tak jsem dorazila po dvou týdnech zase jednou domů, aobrž jsem se v Praze zas trochu rozložila.Nevím co vede, zda-li stránka psychická či fyzická.Můj starý přítel zub se rozhodl,že budeme advent prožívat spolu.Jeho kolega z levé strany mi zpříjemnil Kypr, Dobronice a vlastně celé prázdniny, tak proč bychom nemohly teď podobně prožívat zimní radovánky.Začala opět sezona divadel, koncertů, recitálů, mimo jiné taky zápočtů a tak všude kde bych potřebovala trochu vypadat chodim s nateklym obličejem a zkaženou náladu.Protože se bojim všech zubařů na světě a trochu věřim jenom těm, který znám osobně,nešla jsem v Praze nikam a zfetovala jsem se Ibalginem, v důsledku toho jsem tedka děsně oteklá celá.Když jsem se včera večer navracela domů, volala mi mamka že právě odchází z Želvího doupěte, kde se konala nějaká trachtace a byla tam celá naše shakespearovská skupinka, plus když je to v Želvě, tak i Laco u kterýho se teď divadelně prezentuju v Praze.A tak mi to bylo líto, že mi to nedal jako někdo vědět.Asi je to kapku ponižující to psát takhle otevřeně, ale je to prostě tak.

Nadále mi maminka sdělila, že dneska budu doma sama, protože oni s tatínkem jedou do Chomutova na bowlingový turnaj a že teda přijedou někdy v sobotu.Takže já jedu domů, aby všichni z domova odjeli.Tak budu píct cukroví.Pokud teda v týhle vyjedený domácnosti najdu něco, z čeho to cukroví budu moct vyrobit.

Jediné co mě v těchto časech těší, že jsme se v divadle neviděli 3.12. naposledy, ale že prý Terka musí zkoušet, takže určitě jako opravdu musíme ty středy do Vánoc.Juchůůůů

Jinak představení teď dostane vážnou trhlinu, protože tedy kolegyně Zuzka odehrála naposledy a teď mám tedy roli prostořeké služky ve vlastních rukou.Uvidíme tedy..teď mířim k zubařce, tak jsem napnutá, co bude.

Žádné komentáře: