pátek 5. prosince 2008

Mikuláš za všechny prachy

Jo tak dnešní den se povedl.Schválně jsem publikovala i příspěvek, který jsem psala ráno a nedopsala, protože by mi ujel autobus.Publikovala jsem ho teďka v devět večer, ten ranní čas je u něj proto, že jsem ho začla psát před osmou ranní.No jen tak aby řeč nestála sem hodím horoskop, který jsem měla na Seznamu
Máte za sebou náročné dny a tak si potřebujete odpočinout. Dnes opravdu hodně odpočívejte. Energii, kterou tak získáte, budete možná už večer potřebovat. Také si nikým nenechte otrávit život. A to i za cenu, že vyvoláte nepříjemnosti. Dojde-li k tomu, buďte ve svých slovech i činech důslední. Soustřeďte se především na svůj soukromý život.
Autobus chloumecký jel o 25 minut později.Proč ne, že..když jsem objednaná k zubařce jakože protekčně mezi pacienty.Tak jsem si nenechala otrávit život a zpucovala jsem do telefonu ČSAD.Trochu se mi ulevilo, ale ne moc.Pani doktorka zubařka mě viděla a řekla, že tady se nevzmůže fakt nic a ať si najdu v čekárně něco zajímavého ke čtení, protože si tam dneska asi celkem počtu.Abych to shrnula.Celkový čas strávený na pozemku ordinace a čekárny - 3,5 hodiny.I s cestou bez čekání na autobus - to by byly 4 hodiny.Operace trvala přesně 26 minut.Poznámka pani doktorky, že to bylo fakt hrozný a že teď mi nastavila laťku a kupříkladu porod bude fakt snažší, že to mi může slíbit, mě nehřála dlouho.Kolem šesté večerní, když jsem se mnou dolomcovala zimnice a nastoupila horečka, mi psala kamarádka, že její švagrová je na porodním sále už 10 hodin a celkový porod se tahne 38 hodin, zda - li je to normální.Málem jsem šla ten zpropadenej zub pohladit.Dali mi ho totiž na památku, abych ho věnovala anatomickému ústavu. Všechno kolem mě se množí, plodí, rodí, těhotní...ve škole, mezi kamarádama, v divadle, naštěstí i zuby bolej ostatní lidi.V čekárně jsme měli dneska takovej malej transročníkovej sraz gymnázia.
Maminka když mě viděla, nechala tatínka odvolat bowling v Chomutově, celkem to vypadalo, že je ráda, že tam vlastně nemusí, rozhodla se, že večer stráví s tatínkem a se svatomartinským, začla si vystříhávat vlastní tarotové karty.Tatínek šel spinkat.Pokud nám bratříčka Martínka nezřežou čerti a já se aspoň trochu vyspim, nebude to tak zlý.Je důležitý být optimistou.Tenhle týden se opravdu nezadařilo, tak by to snad mohlo být ten příští o trochu lepší...
Takže poznání dnešního dne.Je dobré si nechat vyndat osmičky ještě ve stadiu, než začnou bolet a nefikslovat s panoramatickýma snímkama.Kdybych tam nepřinesla dva roky starej snímek,kde by tenhle zub byl vidět, co je vlastně zač, nemusela jsem tady dneska takhle skuhrat.Mohla jsem skuhrat jako v létě.Takže podstatně míň.

Žádné komentáře: