čtvrtek 18. prosince 2008

žumpa vlastní duše

Znáte ten pocit, že vám na hrudníku leží asi tak betonová konstrukce výškový budovy, nohy vám někdo sešněroval nějakym ocelovym lanem úctyhodnýho průřezu a kolem je šedo a černo ??
Velebná atmoseféra adventu mě provází celý prosinec.Nejhorší je, když člověk klesne sám před sebou a přestane si vážit i toho posledního, čeho si na sobě ještě vážil.To musí být dva měsíce celkem spokojenýho života vykoupený zase takovymhle stihem ? Dneska jsem měla pocit, když jsem šla od autobusu do pražskýho domů, že dojdu tak maximálně doprostřed přechodu a tam se nechám srazit...ani ne snad dobrovolně, spíš proto, že nemůžu jít dál.V životě se mi taková bota nestala...čim to je ? Proč nemůžu bejt aspon průměrně normální a nedělat takovou ostudu jako dneska.Myslela jsem si, že to špatný už jsem si vybrala, ale ne...ono to bude špatný furt.Jediný, co mi jakž takž dělá radost je divado.Tam jako na jediným místě je všechno v pořádku.Teda skoro všechno, ale to důležitý, co vlastně pro život vůbec důležitý neni, v pořádku je.Už se ani moc nedivim, že jsem dostala roli hloupý služky.Ještě navíc jako záskok, než původní představitelka porodí a odkojí.
Poctivě jsem si sepsala události letošního prosince a vychází mi z toho něco jako že jsem červ nehodnej života na zemi.Ani v podzemí.
Protože ani červ by si nespletl černobílej histologickej obrázek nadledviny s tim, s čim jsem si ho spletla já.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

kurva ze to je ale krasna doba, ty Vanoce.. Premejslim jako dizís si uzenu letos. otresy mozečku uz tu mame dva, rozseknuty vocicko jednou, tak co letos?

Terez řekl(a)...

Jako hele fakt...naposledy jsem se tak jako dneska za sebe styděla někdy před čtyřmi lety.Tehdy mi Vojta Tlustý, který se mi dost líbil, vyprávěl o přijímačkách na 2.LF a řikal, že se ptaj třeba i na problematiku držení zbraní.
A já viď, abych dala najevo patřičně ten medicínskej zápal ( a hlavně s hlavou zmasakrovanou matkou rehabilitační lékařkou), jsem mu odpověděla, "že to je teda hustý, že to asi prozkoumávaj jak ti to myslí biologicky.Jak jakože maj třeba ty vojáci v zákopu držet flinty, aby si u toho nepokřivili páteř..." Na máločem si dávám záležet tak, abych neřekla nějakou blbost ohledně medicíny...nebo aspon ne moc nahlas.A dneska se podepíšu pod takovou věc, že mě bude hanba fackovat celý Vánoce.A jinak mám těžko na duši asi z dvou set dalších věcí - tahle je ale nejnovější.A dizís...my jsme měli doma na Štědrej den neštovice,zánět sředního ucha, zápal plic...neni to tak akční, ale otráví to taky.Tak snad hlavně to zdraví.